20.04.16

Не програти інформаційну війну

1. "Воєнкіт Мурзик на сторожі армійських порядків (відео) Командир батальйону на Уралі, що в Росії, взяв до військової частини кота – для зняття психологічної напруги і щоби солдати-строковики менше нудьгували за домівкою" - РадіоСвобода прямо зараз третю годину поширює мімішний сюжет про армію агресора. Ось лінка: http://www.radiosvoboda.org/media/video/27624576.html. Прямо зараз державне інформаційне агенство Укрінформ перепощує цей сюжет з РадіоСвобода своїй аудиторії 

2. "Вчера я дал интервью большой голландской газете. Для специального выпуска об Украине. Газета выйдет в субботний вечер накануне референдума... Я высказал своё мнении об Украинской политической элите, которая своими корнями уходит в совдеп, и порой даже в рэкет, как в Одессе. Мы поговорили об экономике и о том как её контролируют политические партии, а так же такие люди как Коломойский и Ахметов. Они же контролируют большую часть нашей медиа. Я рассказал о том как они все связаны между собой." - Саша Боровик свідомо бере участь в агітуванні голландців голосувати проти України на референдумі і цим хвалиться. Багато "чудового" за лінкою https://www.facebook.com/SashaBorovik/posts/10154032989268633?pnref=story. А головний редактор "Української правди" (найбільше видання у мережі) це вподобала, ок.

ШАНОВНА НАША ВЛАДА 


Маю декілька слів у сподіванні, що ти мене почуєш, можливо мені пощастить з цим. Значить запам'ятай: ти можеш провести найкращі реформи у рекордні терміни - це не допоможе тобі зберегтись на чергових виборах. Твій результат рейдерять, прямо зараз, поки ти сваришся між собою. А знаєш, чому реформи не допоможуть? Бо ти повністю віддала інформаційне поле своєї країни в руки агресора і НІЧОГО НЕ РОБИШ, АБИ ВИПРАВИТИ СИТУАЦІЮ.

Гадаєш, я буду писати про нещасного Стеця чи нещасний Перший національний, які би мали захищати наше інфополе? Не буду, по простій причині: бюджет Мінстеця разом з Першим національним, впевнений, менший за бюджет одного лише Кварталу. Не так? А програєш ти, наша влада, все дуже скоро, бо вибори виграють ті, хто керує телевізором, а не ті, хто проводить реформи. Он МВС реформу робить, ти, моя влада, взагалі читаєш, що про реформу у відкриту пишуть? Ось тільки два дні тому твої ж депутати повторюють слова Віталія Захарченка, того самого і шо? А що їм мішає не переносити сюди пропаганду? Та нічого

Ти, моя влада, ДВА РОКИ не можеш навести порядок зі 112-м, який порушує умови ліцензії. ДВА РОКИ. Більше того, ти, моя влада, ходиш на цей рупор пропаганди і допомагаєш йому збільшувати аудиторію.

Ти, моя влада, ДВА РОКИ не можеш викинути з країни абсолютно відвертого провокатора Савіка Шустера, більше того, ти, моя влада, ходиш до нього на дні народження і сидиш в його студії. Ти не помічаєш, як твоїх виборців агітують за ворожі партії, котрі прикриваються нашою символікою.

Ти, моя влада, ДВА РОКИ не можеш заставити відповідати за відверту брехню тих, хто у нас зветься журналістами. Гриценко армію розвалював? Розвалював. І шо і де? Натомість, бачу вкид за вкидом від ЗН. А чого їм боятись?

Ти, моя влада, не знала, що у Львові готується провокація з "маршем ЛГБТ"? Знала. Ти не знаєш тих молодиків, яких наймають кидати каміння? Знаєш. В тебе Коханівський банки громить у Столиці для дискредитації країни і шо? Ти його не знала? Не знала його людей? Знала. І шо? Ну, тобто, і я і ти знаємо тих, хто провокує ситуацію, я бачу, що роблять вони це без покарання, і? Все норм?

Натомість, бачу, як проводиться презентація, впевнений, що автор талановитий і має право і можливості для неї. А ще я бачу, як та презентація абсолютно очікувано летить тепер у саму владу, я навіть міг вам наперед написати хто що з блогерів про це скаже. А ще я бачу, як у закордонних виданнях нас розносять заказними статтями, а ті, хто би мав там писати альтернативу, так, і зараз просто ПРЯМО ВЖЕ переконувати голландців у нас, таке враження, що загубились у ситуації, вони бачать її якось дивно по-іншому, такою, що можна ще й ту презентацію робити, щоб провокувати черговий срач.

Часу мало, гадаю, його вже нема і не здивуюсь, якщо він вже багато у чому втрачений. Нам не допоможе армія, наші люди самі віддадуть владу на виборах через популістів ворогу, тому що ми програли інформаційне поле, і нічого не робимо, щоб його захистити. Що робити з цим всім далі я не знаю. Провокаторів не затримують, не депортують, журналістів не карають, "радикалів", які створюють провокації для ворога, відпускають на домашні арешти, Савіки працюють, фейсбук продовжує спокійно брехати, а умовна ЮВТ просто чекає виборів. І дочекається. Дякую за увагу.