02.11.13

Письменниця відмовилася від "гранту Януковича"

Олена Герасим’юк
Молода українська письменниця Олена Герасим’юк відмовилася від президентського гранту на видання збірки її поезій, повідомляє INSIDER.

За словами письменниці, вона написала заяву на ім’я голови Спілки письменників України, у якій заявила про рішення відмовитися від гранту президента.

"Причин було декілька. Одна з них – мені так і не надіслали чинного контракту про видання моєї збірки. Крім того, мені не показували кошторису, а запитання про будь-які деталі залишалися проігнорованими", - розповіла Олена.

За її словами, їй також спочатку не давали відповіді щодо суми гонорару, проте потім сказали, що гонорар дівчині "виплатять" у вигляді її ж власних книг.

"Окрім того, з’ясувалося, що гонорари не передбачено і редакторові моєї збірки", - розповіла Герасим’юк.

За словами дівчини, наразі вона заборонила видавництву будь-які дії з її рукописом.

"Сума гранту велика – 30 тисяч гривень. А видавництво вирішило по-своєму ними розпорядитися. До того ж, у видавництві на мої претензії реагували криком", - сказала Олена.

Нагадаємо, минулого року письменник Анатолій Дімаров відмовився від ордена Ярослава Мудрого IV ступеня, яким його нагородив Віктор Янукович.

У своїй заяві Дімаров зазначив, що "письменник повинен перебувати в опозиції до будь-якої влади, якою б вона не була. І сприймати урядову нагороду як спробу його підкупити".

"Тим більше не можу прийняти нагороду з рук людей, які штовхають мою країну у прірву", - написав у заяві Дімаров.