04.04.23

Матюк (мат) – це молитва до сатани та образа Бога: наукове дослідження



Протягом 17 років радянський вчений-біолог Іван Белявський працював зі своїми помічниками над проблемою впливу на людину простих односкладних слів, зокрема матюків.

Результати дослідження приголомшили: кожне сказане слово впливає на гени, що призводить до зміни генетичного коду, який відповідає за темп старіння та життєвий час. В свою чергу модифіковані гени передаються нащадкам.

Дисертацію вченого на цю тему слухали за зачиненими дверима. В цій роботі з математичною точністю правду було доведено неприйнятною в радянські часи тезу - слово має реальну силу! Залишився один крихітний крок до християнства та біблійної доктрини ′′ На початку було Слово..." (Івана 1:1)

Опублікувати такі результати - це відмовитися від теорії первинної матерії і визнати наявність Творчого початку, на нашу думку - Бога. Радянські ідеологи на таке не наважилися, але для сучасників - твори вченого I. Белявського цінна спадщина що науково доводить біблійні принципи про силу і вплив слова.

Виявляється, що слово продовжує молодість або наближує старість.

Дослідження вчених-лінгвістів однаково сенсаційне. Словник давньоруської мови містить слово, яке починається з другої літери алфавіту і означає жінку легкої поведінки. Насправді, це слово не що інше, як ім ' я демона. У середновіччі язичницькі предки спілкувалися з ним з різних причин. Демон Б... спокон віку був чоловічого роду і вимагав поклоніння та розпусти.

Але головне, що вчені зрозуміли: всі лайливі слова мають демонічне походження без винятку! Лайливе слово - це не просто слово, яке кидається в серцях, це ритуал - сатанинський ритуал, заклик справжнього демона, втілення зла. Язичницькі предки використовували ці слова як ритуали під час жертви.

29.03.23

При продажу української пшениці Україну грабують двічі: розслідування

Реалізується ця схема через відкриття компаній на підставних осіб та на загублені паспорти.

У рамках схеми, за якою з України вивозиться пшениця, нашу країну фактично обкрадають, причому відбувається це двічі. 

Про це пише Поштівка з посиланням на розслідування ЗМІ.

Як виявив аналіз поставок української пшениці у другому півріччі 2022-го, перший раз грабунок відбувається, коли зерно продається за найнижчими у світі цінами. Другий - коли гроші від її продажу "осідають" не в Україні, позбавляючи державу частини податків і валютної виручки.

Реалізується ця схема через відкриття компаній на підставних осіб та на загублені паспорти.

"Це історії про відвертий кримінал, коли зернотрейдингом займаються компанії, мета яких проста — продати зерно і закритися до того моменту, поки не настане строк повернення валютної виручки. Це буквальне вимивання грошей із країни у найскрутніші для неї часи", - наголошує видання.

За даними джерела ZN.UA на ринку, справа зайшла вже так далеко, що тепер фіктивні компанії навіть рахунків у банках не мають, а зразу в угоді прописують, що оплату має отримати третя юрособа в іншій юрисдикції.

У 2022 році ця схема реалізовувалася через постачання пшениці до Туреччини, Румунії, Іспанії, Польщі, Індонезії, Італії, Бангладеш.

А виручка в цей же період осідала переважно в Швейцарії, Великій Британії, Кіпрі, Польщі, ОАЕ, Угорщині, Сейшельських Островах. Втім, більш ретельний аналіз виявив ще чимало офшорних і низькоподаткових юрисдикцій, у яких осідає наша виручка за продану пшеницю. Що офшорніше, то дешевше.

10.03.23

24.01.23

FOX NEWS: МЕДИЙНЫЕ СВИСТУЛЬКИ СОРОСА

Американский телеканал Fox News устроил скандал, рассказав о «демократической» коррупции в западной прессе.

Аналитики группы MRC Business, входящей в состав американского Исследовательского центра СМИ, опубликовали финальное исследование о ведущих западных медиа. Оказалось, печально известный американский финансист Джордж Сорос платил редакторам, руководителям отделов новостей и журналистам многих авторитетных изданий, чтобы те продвигали нужную ему повестку.

Как сообщает Fox News, со ссылкой на доклад аналитиков, с 2016 по 2020 год Сорос потратил не менее 131 млн долларов, чтобы оказать влияние на 253 медиагруппы. На кормлении у Сороса оказались такие известные редакции, как ABC, CBS, NPR, CNN, Bloomberg News, Reuters и The New York Times. 

05.01.23

Корчинський розповів сувору правду про євреїв

Дмитро Корчинський 20 хвилин жорстко сварить євреїв взагалі та українських зокрема: "Мода не євреїв продовжилася недовго..."


03.01.23

Пропаганда перетворює на реальність світ у головах

Ми живемо у світі, створеному пропагандою. Він може бути правильним чи неправильним, але в нього все одно вірять мільйони, оскільки в пропаганду вкладаються мізки, зусилля та гроші. Адже саме вона розповідає нам, як добре і правильно ми живемо.

Наш світ спочатку будується у наших головах пропагандою, а потім він може (або не може) втілитися в реальність. Але він все одно існує там, оскільки це масовий вплив, який завжди матиме результат для половини населення, а 5-10% активних «єретиків» не роблять погоди. Тим більше, якщо назвати їх іноагентами і витіснити з медіа та освіти.

Кожна велика революція – 1917 чи 1991 – відбувалася спочатку в головах. Але невдоволення масової свідомості відбувається набагато частіше. Це свідчить водночас і про те, що революції в головах трапляються частіше, але влада швидко їх гасить. І лише деякі з них закінчуються перемогою.

Радянська людина щороку виходила на святкування 7 листопада, доки інша пропаганда не змінила її пріоритети, пояснивши, що це зовсім і не свято. І тоді всі колишні піонери-комсомольці-комуністи, а це мільйони і мільйони людей, раптом оголосили про своє прозріння. Як ми могли, — подумали вони, і перестали святкувати 7 листопада, яке насправді було 25 жовтня… Так ми стали жити у світі швидких змін…

20.07.22

Воєнна пропаганда РФ — механізми впливу та способи захисту: детальний розбір

Чому росіяни не ставлять під сумнів тези пропаганди. "8 років бомбили Донбас" та "нацисти в Україні" — розбір меседжів. "Абсолютна брехня" VS "абсолютна істина". Постправда: як емоції перемагають раціо. Як вийти із парадигми воєнної пропаганди. Методи контрпропаганди. Ці теми обговорюємо з політологом Борисом Тизенгаузеном.


 

— У чому відмінність журналістики від воєнної пропаганди?

— Воєнну пропаганду можна поділити на три складові. Перша — це пропаганда для свого народу. Друга — пропаганда для народу опонента, супротивника. І третя — пропаганда для нейтральної сторони.

— З якого часу російські медіа перейшли до режиму воєнної пропаганди?

— Мені здається, вони із цього режиму не виходили. І починаючи десь із 2013 року створювалася якась демонізація українського уряду, демонізація української армії. І йшла героїзація власних збройних сил РФ — "ввічливі люди", не "війна", а "спецоперація" і так далі. Тобто, вони давно цим займаються.

І класичний доказ: коли ви щось намагаєтеся пояснити тій стороні, вони вам починають кричати: "А навіщо ви 8 років бомбили Донбас?" Тобто їм ось ці 8 років казали, що там 8 років бомблять Донбас. Не має значення, яку аргументацію ти використовуєш, але все одно: навіщо 8 років, навіщо 8 років? Це для них вже як мантра.

Це означає, що інформаційно-психологічна операція з російським населенням пройшла досить успішно.