05.11.13

Кто виновен в крахе украинской экономики

Бизнесмен и политик Петр Порошенко уверен, что сегодня украинская экономика катится в пропасть. То, что сегодня Украина в рейтинге всемирного банка выглядит привлекательно для зарубежных инвестиций, - достижение 2012 года. Порошенко на пресс-конференции в Виннице, не переходя на личности, назвал виновных: "Де-факто экономика находится под давлением силовиков и налоговиков.

Налоговики, выдавливая последние копейки из экономики, вынуждают, фактически, закрывать предприятия. Это приводит к росту безработицы". Политик считает, что налоговики должны нести ответственность за такое отношение к украинскому производителю. "Для начала нужно ответить за уровень коррупции, ужасную ситуацию с компенсацией НДС, непрофессиональные штрафы и уничтожение производителя", — сказал бизнесмен.

Члени фракції «Партія "УДАР"»

  1. Аверченко Сергій Миколайович 
  2. Агафонова Наталія Володимирівна 
  3. Бєлькова Ольга Валентинівна 
  4. Ванзуряк Роман Степанович 
  5. Геращенко Ірина Володимирівна 
  6. Гінка Ярослав Ярославович 
  7. Гурвіц Едуард Йосипович 
  8. Іонова Марія Миколаївна 
  9. Іщенко Валерій Олександрович
  10. Каплін Сергій Миколайович
  11. Карпунцов Валерій Віталійович 
  12. Кличко Віталій Володимирович 
  13. Ковальчук Віталій Анатолійович 
  14. Корнійчук Олександр Олександрович
  15. Крутій Віталій Іванович
  16. Куніцин Сергій Володимирович 
  17. Кутовий Тарас Вікторович
  18. Куренной Володимир Костянтинович 
  19. Матіос Марія Василівна 
  20. Мочков Олександр Борисович 
  21. Наливайченко Валентин Олександрович
  22. Негой Федір Федорович
  23. Новак Наталія Василівна 
  24. Павленко Ростислав Миколайович 
  25. Паламарчук Микола Петрович 
  26. Палатний Артур Леонідович 
  27. Пацкан Валерій Васильович 
  28. Пинзеник Віктор Михайлович 
  29. Побер Ігор Миколайович 
  30. Продан Оксана Петрівна 
  31. Путілов Андрій Станіславович
  32. Раупов Рустам Бурханович 
  33. Ревенко Анатолій Дмитрович 
  34. Різаненко Павло Олександрович
  35. Розенко Павло Валерійович 
  36. Романюк Роман Сергійович 
  37. Рябікін Павло Борисович 
  38. Савчук Юрій Петрович 
  39. Сольвар Руслан Миколайович
  40. Ткачук Геннадій Віталійович 
  41. Чернега Роман Тарасович 
  42. Чугунніков Віталій Семенович 
  43. Чумак Віктор Васильович

03.11.13

Взрослый человек обращает внимание не на слова, а на результаты

Он должен был стать “мощным символом европейского сотрудничества”, сказал региональный комиссар ЕС Йоханнес Хан на церемонии открытия самого длинного моста через Дунай в середине июня 2013 года, и добавил: “Мост - это мощное выражение региональной политики ЕС, которая связывает людей в регионах друг с другом и основывает очень важные экономические связи”. ЕС внес долю примерно 100 миллионов Евро в строительство связи между Румынией и Болгарией. Окрещенный “Новой Европой” мост действительно стал символом Европы. Так как уже через несколько месяцев возникла опасность, что он рухнет, как сообщает болгарское правительство. Причина этого - не саботаж противников Европы, а коррупция „Новой Европы“.
Самый длинный мост через Дунай (общая длина 3598 метров, из них 1791 метр лежит непосредственно над рекой) связывает болгарский город Видин с румынским городком Калафат и тем самым соединяет два самых бедных региона ЕС. Построила мост испанская фирма. Болгарские или румынские строители практически не были заняты в работах. Теперь, спустя немного месяцев, в полотне проезжей части уже появляются большие дыры, а в несущей конструкции трещины, которые угрожают безопасной работе моста, а огромные расходы на ремонт взваливаются на оба „самых бедных региона ЕС“.

02.11.13

Популізм-2014: у пошуках фіскальних компенсаторів

Поточного тижня "технічна" місія МВФ завершила роботу в Києві. Формально вона не мала стосунку до переговорів щодо нової кредитної програми для України. Водночас непрямим свідченням обговорення відповідних питань стала, зокрема, заява прем'єр-міністра Миколи Азарова, який "оптимістично" оцінив консультації фінансово-економічного блоку уряду й Нацбанку з представниками фонду, а також висловив думку, що "компроміс можливий". Глава ж місії МВФ Ніколай Георгієв констатував, що головні цілі співпраці з Україною залишаються незмінними, згодом уточнивши, що фонд продовжує наполягати на підвищенні Україною ціни на газ для населення та на забезпеченні гнучкості курсу гривні.
У подальшому переговорному контексті особливе значення матиме держбюджет-2014. Без порозуміння сторін щодо держкошторису про отримання Україною нових позик від МВФ годі говорити. Цей документ має дати відповідь, чи зробить влада в передвиборний рік ті кроки, на які з різних причин не наважувалася/вважала передчасним задовго до президентських перегонів. І яких, власне, заходів буде вжито, аби в тому числі уникнути електорально непопулярного підвищення тарифів і забезпечити зростання соцвиплат.

Стан житлово-комунального господарства України

Технічні характеристики підприємств з централізованого водопостачання та водовідведення (протяжність мереж, потужність, обсяги реалізації)

Станом на 01.01.2012 протяжність водопровідних мереж централізованого водопостачання в цілому по Україні становила 179 809,3 км, що порівняно з 01.01.2011 менше на 24,2 км.
Протяжність мереж водопостачання зменшилась у Херсонській (410,7 км), Луганській (199,9 км), Полтавській (177,7 км), Запорізькій (73,4 км), Харківській (64,2 км), Тернопільській (62,6 км), Житомирській (54,5 км) та Волинській (31,9 км) областях.
Збільшення мало місце у Дніпропетровській (225,2 км), Київській (196,9 км), Донецькій (168,9 км), Одеській (154,4 км), Миколаївській (84,8 км), Львівській (70,2 км), Кіровоградській (54,7 км) та Івано-Франківській (34,4 км) областях, в Автономній Республіці Крим (21,7 км).
У міських поселеннях протяжність мереж склала 114 248,3 км, що на 365,2 км менше порівняно з даними станом на 01.01.2011.
У сільській місцевості налічувалось 65 561,0 км, що на 389,1 км менше порівняно з даними станом на 01.01.2011.
Протяжність мереж зменшилась за рахунок оптимізації мереж, демонтажу мереж, що знаходилися у ветхому та аварійному стані та не працювали.

НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА У СФЕРІ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ

1. Нормативно-правова база у сфері теплопостачання

Закони України:
  • «Про державне регулювання у сфері комунальних послуг»,
  • «Про теплопостачання», 
  • «Про житлово-комунальні послуги», 
  • «Про природні монополії», 
  • «Про інвестиційну діяльність»
Постанови Кабінету Міністрів України 
  • від 01.06.2011 № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги», 
  • від 21.07.2005 № 630 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення», 
  • від 03.10.07 №1198 «Про затвердження правил користування тепловою енергією»
Постанови НКРЕ 
  • від 17.02.2011 № 242 «Порядок формування тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування, постачання», 
  • від 17.02.2011 № 244 «Процедуру встановлення тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування, постачання», 

Чинні механізми нормування житлово-комунальних послуг для надання соціальної допомоги

Нормативи на комунальні послуги при розрахунку пільг встановлюються на площу для послуг опалення, утримання житла та на особу для послуг водопостачання, водовідведення, газопостачання та електроенергії на побутові потреби.
Норми, в межах яких надаються пільги, передбачаються відповідними законами. Разом з тим зміст багатьох норм визначається не самими законами, а підзаконними нормативно-правовими актами, зокрема, – Постановами Кабінету Міністрів України: "Про встановлення норм користування житлово-комунальними послугами громадянами, які мають пільги щодо їх оплати" №879 від 01.08.1996 року, «Про встановлення мінімальних норм забезпечення населення твердим паливом і скрапленим газом та граничних показників їх вартості для надання у 2010 році пільг і житлових субсидій за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» вiд 08.09.2010 № 827.